Logo
Wydrukuj tę stronę
A Ty który dzień tygodnia wybierasz? A Ty który dzień tygodnia wybierasz?

Kolor dyktowany dniem tygodnia Wyróżniony

Kiedyś uwielbiałam błyszczyki w kolorze naturalnym. Potem do mojej kosmetyczki dodałam kilka róży. Teraz bez konkretnego, mocniejszego koloru nie wychodzę z domu.

Nie mam ust Dody, więc zawsze myślałam, że każdy kolor mocniejszy niż naturalny jeszcze bardziej uwydatni ich skromny acz piękny kształt ;) Do czasu, gdy po raz pierwszy trafiłam na szkolenie z makijażu do najlepszego, najprzystojniejszego, przemiłego Harry'ego z Kontigo.

Było to dokładnie rok temu. Wtedy też stworzyłam tę oto stronę i zaczęłam dzielić się z dziewczynami, kobietami moim doświadczeniem, moim życiem 40-latki.

Podczas kilku kolejnych szkoleń Harry zawsze ładnie podkreślał usta kobiet i łapałam się na tym, że kolor ZAWSZE je uwydatniał :)

To właśnie wtedy na stałe wprowadziłam do swojego makijażu czerwony kolor na ustach. Tak - Czerwony to moja pierwsza miłość. Potem zaczęłam szaleć bardziej. W zależności od kolorystyki mojej stylizacji moje usta były czerwone, pomarańczowe, bordowe, różowe...

W wypełnieniu mojej kosmetyczki bardzo pomogło mi znowu Kontigo - sieć sklepów, która wojuje obecnie polski rynek :)

Gdy tylko na jej półkach pojawiły się kredki/ pomadki do ust marki MOOV, wzięłam wszystkie kolory ;) Bez zastanawiania. 

CHUBBY - to był strzał w dziesiątkę. Każdy kolor określony innym dniem tygodnia może codziennie wskazywać mi, w jaki kolor mam się ubrać ;)

Poniedziałek (Monday Chubby)

Wtorek (Tuesday Chubby) - lekki pomarańcz

Środa (Wednesday Chubby) - arbuzowy

Czwartek (Thursday Chubby) - mocny róż

Piątek (Friday Chubby)

Niedziela (Sunday Chubby) - mocne bordo

A tu jestem ubrana w "czwartek" :)

 

 A Ty, który kolor byś wybrała?

Ważne! Produkty pochodzą z Polski, nie są wycenione na bagatelną kwotę, nie pakuje się w nie kasy marketingowej tak, jak to robią zagraniczne koncerny.

One same sobą się reklamują i przede wszystkim są na każdą kieszeń :)

Ich cena to 14,99 zł.

Ostatnio zmieniany
Oceń ten artykuł
(4 głosów)
Copyright by Chill-Out Media Group ©