Logo
Wydrukuj tę stronę
Byłyśmy i ciastka na patyku jadłyśmy Byłyśmy i ciastka na patyku jadłyśmy

Kontigo już jest w Wola Park Wyróżniony

To już czwarty punkt sprzedaży sklepu Kontigo. Polska sieć rośnie w siłę!

W dniu 19 września 2015 roku w Centrum Handlowym Wola Park odbyło się spotkanie blogerek modowych w czwartej już placówce sprzedaży sklepów Kontigo. Już wspominaliśmy o jakości obsługi w tej placówce i po raz kolejny nie zawiedliśmy się. Wprawdzie oficjalne otwarcie nastąpiło już 17 września, kiedy to cała Galeria powitała pierwszych klientów, jednak trzeciego dnia premiery sklepu tłumy nadal przewijały się między jego półkami. Nic dziwnego. 3 dni były niezłą gratką dla kobiet kochających kosmetyki. Liczne promocje, pokazy makijażysty/ wizażysty Harry'iego, przystojni Panowie pomalowani w barwy marki Kontigo i jak zawsze przemiły personel.

Nie o tym jednak będę teraz pisać :)

Nowości

Nowy punkt sprzedaży to nowe możliwości. Liczne grono blogerek oprowadzone zostało przez szalonego Harry'iego, który przedstawiał nowości produktowe, oraz zmiany, jakie zaszły w sklepie. Najważniejsze z nich to zupełnie nowa linia produktów, którą szczegółowo i przez dłuższy zapewne niedługo przetestujemy :)

Biolove - bo o niej mowa to seria peelingów, maseł do ciała oraz soli do kąpieli. To w 100% produkt naturalny, nie zawierający silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów. Szeroka oferta "smakowa" i zapachowa :). Idealna konsystencja. Produkt prezentuje się bardzo ekologicznie chociaż wydaje mi się, że bardziej do niego pasowałoby biodegradowalne opakowanie np. szkło. Kosmetyki już są dostępne wyłącznie w sieci sklepów Kontigo w cenie od 13,59 zł. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne.

Już wkrótce testy produktów tej linii:)


 Najnowsza linia kosmetyków do ciała BIOLOVE


 

Kolejną nowością, a właściwie tajnikami, jakie zaprezentował nam Harry było łączenie produktów do makijażu w celu wyciągnięcia z nich jeszcze więcej mocy. 


 Harry pokazuje jak utrwalić i wydobyć kolor ze szminki w połączeniu z cieniami do oka MYSTIC


 

Czy próbowałyście kiedykolwiek łączyć pomadkę z cieniem do oczu? Harry tak. Udowodnij przez to, jak piękny może być odcień naszych ust, oraz jak długo może on się trzymać na ustach. Podobne zaskoczenie spotkało nas z przepięknymi, fantastycznymi, "jużjekochamy" produktami pod tytułem "brokaty na szaloną noc". Dla nas totalne szaleństwo. Słowami ich teraz nie opiszemy, ale już wkrótce, po naszych testach, pokażemy Wam co można z nich zrobić. Totalny Must Have w Kontigo i tylko tam ;)


 MYSTIK - brokaty na szaloną noc - 7,99 zł


 

Zmiany dla klientek

Kontigo to jeden z tych sklepów, gdzie każda Pani może przyjść, usiąść wygodnie przy dużym lustrze i przetestować wszystkie produkty. Jednak nie na dłoni, jak to ma miejsce w wielu drogeriach, ale na własnej twarzy i to całej ;). Wprawdzie z tej opcji jeszcze nie korzystałyśmy, ale kiedyś zabawimy się w Mystery Shoppera i sprawdzimy :)

Wróćmy jednak do punktu testowania produktów. Jak informuje Agnieszka Malanowska - Dyrektor Marketingu w Kontigo, każda zmiana wsklepie jest dla klientek. To właśnie dla nich lada, przy której testuje się produkty została skrócona po to, aby każda kobieta nie musiała nachylać się, żeby zobaczyć jak dany kosmetyk prezentuje się na jej twarzy. Teraz w wygodnym białym fotelu może usiąść blisko lustra i zmieniać się w królową makijażu ;)

Zmiana fajna i przydatna, która chyba zainspirowała mnie do stworzenia swojego własnego miejsca do makijażu. Na razie myślę jak ma wyglądać ;)

Na pewno mam się na kim inspirować :)

 

Kochani tak w kilku słowach bawiłyśmy się na otwarciu czwartej placówki polskiej sieci Kontigo. Nie przekażę Wam emocji, które tego dnia miały miejsce. Zobaczcie na filmiku co się działo ;)

 

Zapraszam też na nasz FB, gdzie znajdziecie więcej zdjęć. 


Chcesz aby kosmetyki Twojej firmy trafiły na nasz portal?

Napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Ostatnio zmieniany
Oceń ten artykuł
(4 głosów)
Copyright by Chill-Out Media Group ©